Naše prednosti

Enostavna uporaba

Uporaba podpisa je zelo enostavna. Podpisani dokumenti so pri vas v zelo kratkem času.

Vse kar vi in vaši partnerji potrebujete za podpis je elektronski naslov in mobilna naprava. V vašem elektronskem poštnem predalu vas bo čakalo sporočilo s povezavo na Usign podpis. Če ste se odločili za dvo-faktorsko avtentikacijo, boste prejeli še SMS sporočilo s kodo, ki jo morate vpisati preden lahko dostopate do dokumentov. Pred podpisom lahko pregledate dokument, ki ga podpisujete, dokument pa podpišete v zato namenjenem okvirčku.

Ko dokumente podpišejo vsi podpisniki jih prejmete na vaš elektronski naslov skupaj s poročilom o časovnici dogodkov, ki so se zgodili med podpisovanjem.

Enostavna je tudi priprava dokumentov za podpis. V prijaznem spletnem vmesniku naložite dokumente, ki jih želite poslati v podpis, naštejete podpisnike in na dokumentih označite mesto podpisa. Z enim klikom so vaši dokumenti poslani v podpis.

Če že imate obstoječo programsko rešitev, v katero bi želeli vključiti naš elektronski podpis, je vse kar morate storiti opremiti PDF dokumente s podpisnimi oznakami in jih oddati v podpis preko API vmesnika.

Prilagojeno za mobilne naprave

Podpisovanje je optimirano za uporabo na mobilnih napravah.

Elektronski podpis Usign je prilagojen za podpisovanje na mobilnih napravah in napravah na dotik, saj imamo danes te naprave skoraj stalno pri sebi. Uporabite lahko katerokoli mobilno napravo saj za podpisovanje na njo ni potrebno ničesar naložiti.

Identifikacija podpisnikov

Podpisnike vaših dokumentov pred podpisom identificiramo na dva načina.

Ker smo želeli narediti kar najbolj varen in zaupanja vreden produkt, smo v elektronski podpis Usign vključili možnost dvo-faktorske identifikacije podpisnika. Podpisnik tako po elektronski pošti prejme povezavo do dokumentov za podpis po SMS sporočilu pa še dodatno kodo s katero se mora pred dostopom identificirati.

Prilagodljivost

Naš podpis je zelo prilagodljiv, zato verjamemo, da boste našli rešitev zase.

Želite sami pošiljati varnostne kode? Želite obvestila po elektronski pošti pošiljati iz vaših strežnikov?
Ni problema, vse se lahko dogovorimo!

Elektronski podpis Usign smo zasnovali zelo fleksibilno in nastavljivo, tako da se lahko prilagodimo skoraj vsaki vaši zahtevi.

Časovnica

Ob podpisanem dokumentu prejmete tudi časovnico z dogodki med podpisovanjem.

Naš sistem beleži vse dogodke. ki se z vašim dokumentom zgodijo med podpisovanjem. Povzetek teh dogodkov vam dostavimo ob zaključku podpisovanja skupaj z dokumenti.

Tako boste lahko enostavno vedeli kdaj, kdo in od kod je podpisal dokumente.

Varno in zanesljivo

Podpisovanje je varno in zanesljivo.

Elektronski podpis uporablja vrsto naprednih varnostnih mehanizmov:

  • dvo-faktorska avtentikacija za dostop do dokumentov in podpisa
  • podpisani dokument se podpiše s kvalificiranim digitalnim potrdilom Usign
  • podpisani dokument se zaklene, zato kasnejše spreminjanje ni mogoče
  • ob vsakem podpisu je časovni žig nastanka podpisa

Zaradi vsega tega je elektronski podpis Usign varen in zanesljiv za uporabo.